Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

1o Φεστιβάλ Θερινού Ηλιοστασίου - Εκθέτης (Τρ.15) - Wheel of Change - Μαρία Μουρτζούκου

Βιογραφικό:

Τα τελευταία 11 χρόνια ασχολούμαι με τις εναλλακτικές θεραπείες. Έχω δίπλωμα Μάστερ στα συστήματα: Ουσούι Ρέικι, Αγγελικό Ρέικι και Νέο Σαμπάλλα. Παρακολούθησα ειδικά σεμινάρια διαλογισμών ως μέθοδο προσωπικής ανάπτυξης. Τα πρώτα 6 χρόνια τα αφιέρωσα στις σπουδές και την εξάσκησή μου παρακολουθώντας σεμινάρια πνευματικού ενδιαφέροντος, μελετώντας, ερευνώντας και δίνοντας δωρεάν θεραπευτικές συνεδρίες.
Τα τελευταία 5 χρόνια ασκώ το επάγγελμα της Ενεργειακής Θεραπεύτριας.
Η προσωπική μου προσέγγιση στη θεραπεία είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα να θεραπεύσουμε! Παρά μόνο να επανασυνδεθούμε με τον Ιδανικό και Ανώτερο εαυτό μας.
H Πνευματικότητα ήταν πάντα το κεντρικό μου ενδιαφέρον. Ακολούθησα και μελέτησα εκ διαμέτρου διαφορετικά συστήματα και φιλοσοφίες, πάντα αναζητώντας απαντήσεις σε προσωπικό επίπεδο. Βρέθηκα να συμβουλεύω αναζητώντας ακόμα τις δικές μου απαντήσεις…
Αν με ρωτήσετε ποια είναι η αγαπημένη μου έκφραση.. τι ξεχώρισα μέσα σε όλη αυτή την προσωπική διαδρομή.. ένα μου έρχεται πάντα στο νου: Μόνο τα Έργα της Αγάπης είναι Αληθινά.
Ψάχνοντας στα μονοπάτια της Γνώσης, πρώτα εμένα να κατανοήσω, μπήκα και βγήκα πολλές φορές σε παπούτσια που δεν μου ταίριαζαν. Σήμερα, έχω αγάπη μεγάλη, πρώτα από όλα και σεβασμό στην ελευθερία και την Ελεύθερη Βούληση.
Σας μεταφέρω λοιπόν και σας διαθέτω, τη δική μου εμπειρία και γνώσεις, μέσα από Αγάπη και Σεβασμό για αυτό που εσείς είστε. Επιδιώκω να σας βοηθήσω να ανακαλύψετε, με όποιο μέσον ή σύστημα σας ταιριάζει, τον πολύπλευρο και πολυδύναμο εαυτό σας. Να αναγνωρίσετε τη Δύναμη και να λάμψετε από χαρά και πληρότητα.
Θα χαρώ να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις σας και να βρούμε μαζί τους τρόπους που θα φέρουν την δική σας αλλαγή και άνθισμα.
Επέλεξα το «Θέληση για Αλλαγή» γιατί είναι για μένα ο κινητήριος άξονας της προσωπικής ανάπτυξης.
Πιστέψτε με, όλοι μας έχουμε δυνατότητες και επιλογές.

Στο τραπέζι 15 θα βρείτε πληροφορίες για τις δραστηριότητες της κυρίας Μουρτζούκου, αλλά θα σας ενημερώσει και την άλλη δραστηριότητα της, την δημιουργία γνήσιων αντιγράφων παλαιών και συμβολικών αστρολογικών χαρτών. Για όσους ενδιαφέρονται, η κυρία Μουρτζούκου θα δέχεται σχετικές παραγγελίες. Δείγματα τις δουλειάς της μπορείτε να βρείτε στη σελίδα Astrological Birth Chart στο Facebook.

Η εκδήλωση

1ο Φεστιβάλ Θερινού Ηλιοστασίου - Κυριακή 21 Ιουνίου, Θέατρο Χυτήριο, Ιερά Οδός 44

Οι Φίλοι Αστρολογίας Ελλάδος σας προσκαλούν στο 1ο Φεστιβάλ Θερινού Ηλιοστασίου. Η γιορτή που θα γίνει στο Θέατρο Χυτήριο, Ιερά Οδός 44, περιλαμβάνει ομιλίες, εργαστήρια και χώρο εκθετών, όπου μπορείτε να συμμετάσχετε κι εσείς με την παρουσία σας. Στην εκδήλωση συμμετέχουν ως ομιλητές και συντονιστές εργαστηρίων διαλεχτοί ερευνητές και επαγγελματίες της αστρολογίας, της αναζήτησης και του ευρύτερου αυτογνωσιακού και εναλλακτικού χώρου. Στην έκθεση συμμετέχουν επίσης και εκθέτες, νέοι αστρολόγοι, εκδότες και επαγγελματίες των εναλλακτικών τεχνών με σκοπό να δείξουν τι νέο έχουν να προσφέρουν στο χώρο της αστρολογίας και της αναζήτησης.

Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 10:00 το πρωί ως τις 20:00 το βράδυ, ενώ με την επίδειξη του εισιτηρίου της εκδήλωσης (συμβολικό κόστος 3 ευρώ), μπορείτε να έχετε ισόποση έκπτωση στη βραδινή παράσταση του θεάτρου.

Πληροφορίες – Κρατήσεις Εργαστηρίων: 6945.807566, 6949.898709

Το πρόγραμμα των ομιλιών και των εκδηλώσεων μπορείτε να το βρείτε και στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας www.filoi-astrologias-ellados.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου