Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Προσφορές Δώρων για την Πίτα 2015: 1 γραπτή ετήσια ανάλυση από τον Κωνσταντίνο Κασσανή


Βιογραφικό
Oνομάζομαι Κωνσταντίνος Κασσανής.  Έχω σπουδάσει μαθηματικά και ασχολούμαι από τα μαθητικά μου χρόνια με την αστρολογία . Έχω δίπλωμα Αστρολογίας από τη Mayo School of Astrology και έχω παρακολουθήσει μαθήματα και σεμινάρια στη σχολή "Ηλίανθος " του Περικλή Καραμηνά.
Παράλληλα με τις μελέτες μου στις εσωτερικές τέχνες έχω ασχοληθεί εκτεταμένα με τις φυσικές θεραπείες. Έχω σπουδάσει ακόμη βοτανοθεραπεία και ανθοθεραπεία στο Natural Health Science και έχω εκπαιδευτεί στην χορτοφαγική ωμοφαγία από το Hippocrates Health Institute στην Φλώριντα της Αμερικής.

Επίσης έχω ολοκληρώσει τον κύκλο μαθημάτων στο Δυτικό Εσωτερισμό και στη Καμπαλά από το "et Custoci Tutelae" που είναι η συνέχεια του εσωτερικού τάγματος των "Guardians Of Grace, Blessing and Sustenance".

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
frater_shemesh@gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου