Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Προσφορές Δώρων για την Πίτα 2015: 1 αστρολογική συνεδρία μέσω τηλεφώνου από την Ελένη Σαραντίδη

Βιογραφικό

Η γνωριμία μου με τον κόσμο των εσωτερικών τεχνών και ιδιαίτερα η γνωριμία με τον δάσκαλό μου δρ.Χρήστο Παϊζη στον οποίο το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ενα μεγάλο ευχαριστώ που είναι συνεχώς στο πλευρό μου, με οδήγησε σε ενα μονοπάτι που μέσα απο την πορεία μου σε αυτό εχω καταφέρει να αποκρυπτογραφήσω κάποια σημεία του εαυτού μου.Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι ένας απλός αστρολογικός χάρτης μπορούσε να κρύβει τόσα πολλά ούτε ότι με τη ούτε ότι με την συστηματική μελέτη πάνω σε αυτόν θα μάθαινα τις δυνατότητες μου.Η αστρολογία είναι ένας κόσμος γεμάτος εκπλήξεις,και χαίρομαι που ανήκω και εγω μέσα σε αυτόν τον κόσμο! Τηλ Επικοινωνίας 6989902982. ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΡΙΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου