Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Προσφορές Δώρων για την Πίτα 2015: 1 συνεδρία και 1 συμμετοχή σε βιωματικό σεμινάριο από την Όλγα Μπασιούδη

Βιογραφικό

Σύμβουλος - συντονίστρια συστημικής αναπαράστασης

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και έζησα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου στην Θεσσαλονίκη. Οι φιλοσοφικές μου ανησυχίες με οδήγησαν το 2002 κοντά στον Bert Hellinger και την συστημική αναπαράσταση. Συνέχισα την εκπαίδευσή μου δίπλα στον Δημήτρη Σταυρόπουλο, στο Ελληνικό Ινστιτούτο Συστημικής Αναπαράστασης το οποίο ολοκλήρωσα το 2006. Συνέχισα την εκπαίδευσή μου με την Eva Hänggi, τον Gerhard Walper, την Zeynep Guven κ.α. Παρακολούθησα επίσης πολλά εκπαιδευτικά σεμινάρια του ίδιου τον Bert Hellinger, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Από τις αρχές του 2010 συνεχίζω την μαθητεία μου στην συστημική αναπαράσταση κοντά στον Ron Young.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου