Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Προσφορές Δώρων για την Πίτα 2015: 5 αστρολογικές και 5 αριθμοαστρολογικές αναλύσεις από την Πολυξένη Πλαβούκου

Γεννήθηκα στην Αθήνα το έτος 1954. Τα αίτια και οι αφορμές που μου δόθηκαν για να ασχοληθώ με την Αστρολογία ξεκίνησαν από τα εφηβικά μου χρόνια. Όλα ξεκίνησαν από την ημερομηνία γεννήσεως μου που είναι στο μεταίχμιο δύo ζωδίων. Με αυτά και άλλα πολλά  αναπτύχθηκε η περιέργεια και η αναζήτηση  στο τι συμβαίνει και στο γιατί συμβαίνει. Υπήρξε η απορία  πώς είναι δυνατόν άτομα που γεννήθηκαν ίδια χρονολογία, ίδια ημερομηνία, να έχουν τόσες διαφορές μεταξύ τους και αντιθέσεις, να έχουν πορεία ζωής και  επιρροές  γεγονότων διαφορετικά, χαρακτήρες εντελώς αντίθετοι μεταξύ τους, αλλά και συγχρόνως τόσα πολλά κοινά στοιχεία σε σημείο που να σε τρομάζουν. Οι  απορίες και οι ενστάσεις μου έγιναν η αφορμή να μου αφυπνίσουν την περιέργεια και να θέλω να ανακαλύψω τα απόκρυφα  αυτών των στοιχείων που προανέφερα. Εκείνη την εποχή  στην Ελλάδα ήταν περιορισμένη η αντίληψη περί  αστρολογίας και των περί εν λόγω θεμάτων, αλλά και συγχρόνως, δεν υπήρχε ενημέρωση από τα έντυπα της εποχής. Η  εμμονή μου όμως γι αυτήν την συγκεκριμένη μάθηση, με οδήγησε σε παλαιά κείμενα και στην αναζήτηση αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων. Με την πάροδο των χρόνων και καθώς μάθαινα περισσότερα για τα θέματα, ανακάλυψα και αντιλήφθηκα πως οι αριθμοί έχουν απόλυτη σχέση με την Αστρολογική γνώση, με τις αστρολογικές μοίρες κάθε ζωδίου και το αντίθετο. Προς επιβεβαίωση των σκέψεων και των συλλογισμών μου οδηγήθηκα αργότερα σε σχολή Αστρολογίας.  Δεν μπορώ να πω ότι ικανοποιήθηκα πλήρως, γιατί ανακάλυψα ότι οι σχολές δεν είχαν κάτι καινούργιο και ουσιαστικό να μου προσφέρουν. Δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν την λεπτομέρεια και το τι ακριβώς προσδιόριζαν οι μοίρες, ούτε και την μερική ανάλυση αυτών. Αποτέλεσμα αυτής της διδαχής μου ήταν να προσθέσω νέα στοιχεία, που διδάσκονται μέχρι σήμερα. Όλα αυτά μου προκάλεσα το ενδιαφέρον προσωπικά για  την δημιουργία  μιας  Νέας Μεθόδου Αστρολογικής Προσέγγισης. Πιστεύω λοιπόν ότι  μ’ αυτό το βιβλίο (ΑΣΤΡΟ-ΛΟΓΙΚΗ—ΑΝΑ-ΛΥΣΗ ) προσθέτω ένα μικρό λιθαράκι στον μαγευτικό κόσμο της  Αστρολογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου