Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Προσφορές Δώρων για την Πίτα 2015: 1 γενέθλια ανάλυση, 1 συναστρία, 1 ετήσια πρόβλεψη από τη Μαριάννα Μπατζέρη

Βιογραφικό

Ξεκίνησα την επαφή μου με την Αστρολογία το 2008, παρακολουθώντας σεμινάρια κλασσικής και Uranian αστρολογίας στον Άκη Αντωνίου. Στη συνέχεια παρακολούθησα μαθήματα αστρολογίας και φιλοσοφίας με καθηγητή τον Δρ. Χρήστο Παΐζη. Το 2009 δημιούργησα το δικό μου blog (http://astroblogic.blogspot.com ) όπου καταθέτω τις δικές μου απόψεις για τα άστρα και την επιρροή τους στην καθημερινότητα. Σήμερα συνεργάζομαι με την Τοπική Εφημερίδα της Βορειοανατολικής Αττικής “Βορεινή” στην οποία γράφω τις μηνιαίες προβλέψεις και διατηρώ δικό μου γραφείο στο Κέντρο της Αθήνας. Από το 2013 είμαι ιδρυτικό μέλος των Φίλων Αστρολογίας Ελλάδος. Στοιχεία Επικοινωνίας: 6976134943, marianna.batzeri@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου